Profilu di a Cumpagnia

imgbg

Hebei Trade Wind Co., Ltd stabilitu in 1995 hè unu di iprincipali esportatori è pruduttori di pietra naturaleArticuli di cucina, Articuli per a casa è prudutti di tavulinu, è ancu di marmura,prudutti di granitu è ​​slate.Avemu più di 20 anni prufessiunaleesperienza di fabricazione per tutti i tipi di mortai è pestelli in marmura, mortai è pestelli in granitu, tagliere per casgi in marmura, sottobicchieri, tovagliette, mattarelli in marmo, porta asciugamani di carta, tagliere, pietra per whisky, ecc...

newsimg (7)
newsimg (2)

Ci sforzemu di cuncepisce, fabricà è distribuisce prudutti di petra chì creanu è arricchisce a vita di e persone.Avemu una pruduzzione standard è un sistema cumpletu di cuntrollu di qualità per assicurà prudutti d'alta qualità per risponde à i bisogni di i nostri clienti.
Pudemu ancu pruduce diversi prudutti secondu i vostri campioni.Insistemu in alta qualità è prezzu raghjone.Eccettu questu, furnimu u megliu serviziu OEM.Accogliamu un calore di l'ordine OEM è i clienti in u mondu sanu per cooperà cun noi per u sviluppu mutuale in u futuru.

newsimg (5)
newsimg (6)

I nostri prudutti è servizii sò stati ricunnisciuti da i cunsumatori è i clienti in u mondu sanu in particulare in Europa è Stati Uniti d'America.È hà guadagnatu una bona valutazione da i clienti d'oltremare.
Avemu passatu u certificatu ISO9001 & OHSA18001 è a nostra propria fabbrica hà passatu BSCI & Sedex Audit.

newsimg (4)

Capacità di pruduzzione
A nostra fabbrica pò finisce circa 20 cuntenituri ogni mese, 30,000 pezzi di mortare è peste, 100,000 pezzi di coaster, 50,000 pezzi di tovaglietta.

Attachemu una grande impurtanza à a prutezzione di a pruprietà intellettuale di i clienti è avemu registratu a nostra propria marca "VSTONE".

logo
U nostru prossimu scopu hè di superà l'aspettattivi di ogni cliente offrendu un serviziu di cliente eccezziunale, una flessibilità aumentata è un valore più grande.In tuttu, senza i nostri clienti ùn esistemu micca;senza clienti felici è cumplettamente soddisfatti, fallemu.

Attualmente a nostra reta di vendita hè in crescita continuamente, Se site interessatu à qualsiasi prudutti, per piacè cuntattateci in ogni mumentu.Aspittemu avanti di furmà relazioni cummerciale di successu cun voi in un futuru vicinu.


Tempu di pubblicazione: 26-Jan-2021